Звіт про діяльність закладу освіти

Метою звітування є подальше утвердження відкритої і демократичної державно-громадської системи управління освітою, поєднання державного і громадського контролю за прозорістю прийняття й виконання управлінських рішень, запровадження колегіальної етики управлінської діяльності у навчальному закладі, що базується на принципах взаємоповаги та позитивної мотивації.

Завдання звітування: прозорість, відкритість і демократичність управління.

РІЧНИЙ ЗВІТ ДИРЕКТОРА  за 2019/2020 навчальний рік

 2019/2020 навчальний рік завершується. Час підводити підсумки. Яким він був? Для наших першокласників – першим, тому незвичайним, роком нових зустрічей і знайомств, перших уроків і підручників. Для одинадцятикласників – це рік напруженої підготовки до ЗНО, рік вибору та прийняття вже дорослих рішень. Для більшості нашої шкільної спільноти рік був звичайним, черговим, але до 12 березня 2020 року. А далі розпочався час, який усіх нас з одного боку розділив, віддаливши дистанційно, а з іншого об`єднав, бо перед усіма постало питання – як жити, бути, навчатися і навчати далі. Кожен шукав свій вихід…

Загальні відомості про навчальний заклад

         Введенський навчально-виховний комплекс Чугуївської районної ради Харківської області.

         Форма власності — комунальна.

         Власник — Чугуївська районна рада.

      Юридична адреса — Харківська область, Чугуївський район, смт Введенка, вул. Олега Горбачова, 150.

         Кількість класів — 16, 10 з них з українською мовою навчання.

         Місць за проектом — 1200.

         Кількість учнів — 310 ( станом на 25.05.2020).

          Режим роботи :

  • 5-денка — 1-11 класи.

Отже, наші здобутки за цей непростий рік.

Освітянські реформи на сучасному етапі розглядають учня як особистість – інноватора, що володіє ключовими компетентностями. Це – особистість проінформована, обізнана у певних питаннях, має знання та досвід, вміє їх здобувати та використовувати для власних індивідуальних і професійних завдань. Важливо в сьогоднішньому часі виховувати молодь на загальнолюдських цінностях, навчити її критично мислити, щоб захиститися від непотрібної та негативної інформації, переосмислювати все, до чого доторкається дитяча цікавість, з огляду на те, як це вплине на їх життя та здоров’я.

Головним завдання  закладу освіти є забезпечення високої якості освіти та відповідності її потребам особистості. Сучасному суспільству потрібна людина творча та ініціативна, готова і здатна відповідати за власний добробут, добробут усього суспільства, бути чинним громадянином України, мати позитивне ставлення до себе, інших учнів, педагогів, школи, навчання.

З 12 березня по 22 травня учні навчального закладу у зв’язку із введенням карантину знаходилися на дистанційному навчанні. В режимі дистанційного навчання вчителями закладу використовувалися  різні форми роботи:

– щоденні уроки та завдання розміщувалися на особистих сайтах, освітніх платформах чи з використанням інструментів для дистанційного навчання (Google Classroom, Мій клас, На урок – тестування, Всеосвіта – тестуванння, Quizizz – тестування, відео уроки на Youtube, ZOOM – он-лайн уроки в прямому ефірі);

– учні отримували завдання через соціальні мережі та месенджери (Viber), або завдання надсилалися на email;

– завдання розміщувалися на вебсайті закладу.

Слід зазначити, що за підсумками результатів успішності якість знань за 2019/2020 навчальний рік  становить: початкова школа – 52,2%, середня школа – 35,2%, старша школа – 29,7%

Високий рівень навчальних досягнень мають 16 учнів – 6,6%,  достатній 74 учня – 31,0%,  середній – 150 учнів – 62,4 %, початковий – відсутні.

На першому ступені навчаються 122 учня, з них атестовано 44 учня. Якість їх знань 52,2%. На високому рівні закінчили навчальний рік 6 учнів – 14,0%, на достатньому – 17 учнів – 39,0 %, середньому – 21 учень – 47,0 %, початковому – відсутні.

Другий ступінь нараховує 159  учнів, якість знань 35,2%. На високому рівні – 8 учнів – 5,0%, на достатньому – 48 учнів – 30,0%, на середньому – 103 учня – 65,0%, на початковому – відсутні. Претендентів на свідоцтва з відзнакою немає.

Учнів школи третього ступеня – 37. Якість знань 29,7%. На високому рівні – 2 учня – 5,4%, на достатньому – 9 – 24,3%, на середньому – 26 – 70,3%.

Проаналізувавши стан успішності учнів окремо по класах, дійшли висновку, що в кожному класі є резерв учнів, які б могли досягти свого основного рівня.

З учнями середнього рівня протягом року були проведені такі види роботи: індивідуальні бесіди з учнями та їхніми батьками, додаткові заняття з предметів, індивідуальні завдання. Розглядалось це питання на нараді при директорові й на засіданнях педрад, з’ясовувалися причини слабкої успішності учнів. Серед них були названі такі: відсутня система роботи зі слабо встигаючими учнями й учнями, які пропускають заняття через хворобу, недостатній зв’язок учителів із батьками, несвоєчасне повідомлення батьків про рівень успішності дітей через щоденники, недостатній контроль батьків щодо успішності і поведінки учнів у навчальному закладі, недостатній зворотній зв’язок між учнями та вчителями під час дистанційного навчання (відсутність чи застарілість комп’ютерного обладнання та програмного забезпечення в сім’ях та у вчителів, погана якість інтернет- та/або мобільного підключення).

На підставі наказу Міністерства освіти і науки України від 30.03.2020 року № 463 «Про звільнення від проходження державної підсумкової атестації учнів, які завершують здобуття початкової  та базової загальної середньої освіти, у 2019/2020 навчальному році» та згідно Закону України № 725-IX «Про внесення змін до деяких законів України щодо окремих питань завершення 2019/2020 навчального року», відповідно до листа Міністерства освіти і науки України від 22.06.2020 року № 1/9-338 «Щодо реалізації Закону України «Про внесення змін до деяких законів України щодо окремих питань завершення 2019/2020 навчального року» державна підсумкова атестація в 4, 9 та 11-му класах у 2019/2020 навчальному році не проводилася.

Директор та його заступники відвідують уроки і позаурочні заходи вчителів, ведеться контроль за їх роботою по створенню матеріальної та технічної баз навчальних кабінетів, виховною і позакласною роботою. На уроках вчителі використовували елементи освітніх технологій, інноваційні підходи, нетрадиційні форми і методи подачі, перевірки, закріплення знань та умінь, використання ІКТ, а також використовували матеріал, здобутий під час проходження курсів підвищення кваліфікації. Ці вчителі творчо підходять до розв’язання сучасних педагогічних проблем.

Під час навчального року проведено ряд бібліотечних уроків, цікаві нестандартні уроки: проектні уроки, театралізовані бібліотечні уроки, уроки математики з фінансовою грамотністю, уроки чаювання, уроки на природі. Уроки «Захисту Вітчизни» з елементами стрільби з пневматичної гвинтівки та уроки першої медичної допомоги з відвідуванням медичних установ не були проведені у зв’язку із карантином, але теоретичні основи учні засвоїли на достатньому рівні з використанням можливостей дистанційного навчання.

Оцінювання навчальних досягнень здійснюється з 3 по 11 клас. За результатами річного оцінювання:

  • 14 учнів нагороджені Похвальними листами.
  • 10 Похвальних грамот «За особливі досягнення у вивченні окремих предметів» отримали учні 11 класу.

Є серед наших учнів – призери районних та обласних олімпіад та конкурсів.

 Предмет П.І. учня-переможця, клас Місце на олімпіаді П.І.Б. учителя
Математика Власов Дмитро ,6-А

Русанова Ксенія 6-А

Мішньов Артем, 11-А

Кабан Андрій 7-А

Сіпко Вікторія, 11-А

І

ІІІ

ІІ

ІІІ

ІІІ

Пузікова Н.М

Пузікова Н.М.

Губіна Л.Л.

Губіна Л.Л.

Губіна Л.Л.

Іноземна мова (англійська) Істоміна Єлизавета 8-А

Грідіна Ірина, 11-А

І

ІІ

Медведєва Н.К.
Географія Красновський Микита, 10-А

Мішньов Артем, 11-А

Алам Єлизавета, 9-А

Злобенко Юрій, 11-А

ІІІ

І

І

ІІ

Гридіна В.М.
Українська мова та література Жовнер Марія,7-А І Донцова Т.В.
Хімія Жовнер Марія,7-А

Істоміна Ксенія 7-А

Мішньов Артем, 11-А

І

ІІІ

ІІІ

Колосова Л.В.
Історія Звєрєв Микита 8-Б ІІІ Суркова О.М
Біологія Байдужна Маргарита 9-А

Мішньов Артем, 11-А

Істоміна Єлизавета 8-А

ІІ

ІІ

ІІІ

Карман Д.В.
Екологія Злобенко Юрій, 11-А ІІ Карман Д.В.
 Х  Міжнародний мовно-літературний конкурс з української мови імені Т.Шевченка Жовнер Марія, 7-А

Величко Олександра, 5-Б

Байдужная Маргарита, 9-А

Грідіна Ірина 11-А

І місце (районний етап)

ІІ місце (районний етап)

ІІІ місце (районний етап)

Донцова Т.В.

Донцова Т.В.

Пчельнікова О.Г.

Пчельнікова О.Г.

ІІІ етап Всеукраїнських учнівських олімпіад з географії Алам Єлизавета 9-А

Мішньов Артем, 11-А

ІІ

ІІІ

Гридіна В.М.

За успіхом учнів стоять учителі, які теж не зупиняються на досягнутому.

Кадрове забезпечення навчального закладу

Кількість педагогічних працівників — 36 (5 в декретній відпустці).

         Усі працюють за спеціальністю.

Кількість обслуговуючого персоналу -23.

           Якісний склад педагогів :

  • спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії – 8,
  • спеціаліст І кваліфікаційної категорії – 7,
  • спеціаліст ІІ кваліфікаційної категорії – 2,
  • спеціаліст – 10,
  • вчителі-методисти – 6,
  • старші вчителі –

Організація харчування учнів

Згідно зі штатним розписом їдальня укомплектована працівниками, які забезпечують організацію харчування дітей: 2 кухаря, підсобний робітник.

Стан матеріально — технічного забезпечення харчоблоку задовільний, у достатній кількості є кухонне обладнання, посуд. Протягом року був зроблений ремонт харчоблоку. Приписів СЕС стосовно якості харчування не було.

Додатковим безкоштовним харчуванням забезпечуються учні  пільгових категорій :

  • сироти та позбавлені батьківського піклування;
  • внутрішньо переміщені особи;
  • малозабезпечені родини;
  • багатодітні (6 і більше дітей);
  • інваліди;
  • діти , батьки яких є учасниками АТО.

 

Фінансовий звіт

Кількість витрачених коштів на підготовку закладу 401360  грн

у тому числі:

бюджетних 16000 грн

спонсорських 375360 грн

батьківських 10000 грн

Виконано:

ремонтні роботи на території закладу – 10000 грн

планується до кінця місяця заміна вікон у кабінетах №№ 202, 203, 302, 303, 304, 305, 306, 307 – спонсорські кошти Зачепила О.В.;

– планується встановлення нового обладнання  їдальні – 16000 грн з обласного бюджету;

– планується до кінця місяця покриття лінолеумом підлоги на ІІ поверсі – спонсорські кошти ТОВ «ПРОМ-ЕНЕРГО ПРОДУКТ».

Усі ремонтні роботи виконували техпрацівники школи.

 

Підсумки виховної роботи у Введенському НВК

за 2019-2020 навчальний рік

У 2019/2020 н. р. виховна робота здійснювалася відповідно рекомендацій МОН України щодо організації  виховної роботи, Основних орієнтирів виховання учнів 1-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів України, Концепції національно-патріотичного виховання дітей та молоді, Річного плану роботи школи, річного плану виховної роботи школи та планів виховної роботи класних керівників, мала системний характер і спрямовувалась на виконання завдань, поставлених у засадових державних документах з проблем виховання учнівської молоді.

Виховний процес було організовано так, що у центрі уваги перебувала особистість учня як суб’єкта виховання, розвиток його внутрішнього «Я», формування індивідуального стилю життя. Пріоритетні напрямки у вихованні: формування гармонійно розвиненої і національно свідомої особистості, здатної до саморозвитку, наділеної глибокою громадянською відповідальністю, високими духовними якостями, родинними і патріотичними почуттями, з відповідним ставленням до культури і мистецтва, природи, праці.

Педагогічний колектив у 2019/2020 навчальному році працював над виховною проблемою: «Забезпечення умов для формування громадян України, їх індивідуального розвитку, особистісних досягнень,  стимулюючи до творчої активності, повної реалізації здібностей та   інтересів  у насиченому виховному середовищі НВК»

Система виховної роботи починається з планування. Усі види планів були складені на підставі сучасних вимог до планування системи виховної роботи, скоординовані, в основу було покладено аналіз роботи за минулий навчальний рік. Плани роботи класних керівників є певними виховними проектами, де передбачається перспектива як індивідуального, так і колективного впливу на особистість учня, відслідковуються індивідуальні здібності, потреби та запити дітей і аналізується кінцевий результат. Всі плани виховної роботи класних керівників були проаналізовані заступником директора з виховної роботи.

У школі працювало 16 класних колективів здобувачів освіти разом з призначеними класними керівниками. У своїй роботі педагоги використовували різноманітні форми роботи: індивідуальні,  групові, колективні.  Один раз на тиждень в кожному класі проводились години класного керівника, на яких відбувалося обговорення з учнями конкретної запланованої теми. Крім того, свою виховну діяльність класні керівники здійснювали в постійному контакті з учнями під час уроків, перерв, в позаурочний час. На сучасному етапі класні керівники практикують методи виховання не тільки як засіб подолання негативних тенденцій у розвитку особистості, але і як засіб формування позитивних властивостей і якостей.

Аналіз стану виховної роботи в школі показав, що колектив школи плідно працює у напрямку національного та громадянського виховання учнів, формування у них свідомого ставлення до навчання і праці, створення життєдіяльних класних колективів. Пріоритетними напрямками роботи є:

  • формування творчої особистості з розвинутим почуттям національної гідності і чітко визначеною громадянською позицією;
  • турбота про фізичне здоров’я учнів;
  • співтворчість вчителів, учнів та батьків;
  • превентивне виховання учнів;
  • забезпечення високого рівня виховання на українських історичних і культурних традиціях і загальнолюдських цінностях;
  • повага до кожної особистості.

Усі класні керівники багато уваги приділяють своїм учнівським колективам, індивідуальній роботі з дітьми, організації позаурочної пізнавальної діяльності, укріпленню контактів з батьками, взаємодії з учителями – предметниками.

Теми виховних годин вибиралися з урахуванням важливості для сьогодення, більшість із них пов’язані з основним завданням сучасної школи: розвиток національно-патріотичної свідомості.

Упродовж року були проведені різноманітні тематичні виховні заходи. План виховної роботи школи був спрямований на реалізацію основних завдань і пріоритетних напрямків з урахуванням народного календаря, традицій школи та загальнодержавних свят.

Всі заплановані і проведені загальношкільні заходи були спрямовані саме на те, щоб викликати в дітей почуття радості, захоплення, подиву, виховувати в них високі моральні якості, естетичні смаки, розкривати нові таланти.

Більшість класних керівників працюють на перспективу, спрямовують свою практичну діяльність на забезпечення наступності духовного і морального досвіду, підготовці особистості до успішної життєдіяльності. Заходи запам’яталися своєю креативністю та особливим, нестандартним підходом до їх реалізації. Важливу роль у проведенні більшості масових заходів відіграло бажання колективу працювати однією командою, що проявилося у згуртованості та взаємодопомозі. І як результат – високий рівень проведення запланованого.

 Виховна діяльність здійснювалась за планом відповідно до тематичних періодів помісячно:

Вересень. І тематичний період: «Будьте здорові». Місячник «Вести здоровий спосіб життя – це модно». Мета. Виховання здорового способу життя, відповідального ставлення до свого здоров’я.

Жовтень. ІІ тематичний період: «У світі професій». Місячник профорієнтації. Мета. Дослідження та вивчення ринку праці, професійних навичок та уподобань, знайомство з різними професіями.

Листопад. ІІІ тематичний період: «Рідна мова калинова». Мета. Формування громадської національної свідомості і самовідданості, любові до рідної землі, співучої української мови.

Грудень. ІV тематичний період: «Світи мого Я». Мета. Розвиток інтересів дитини, залучення до різних видів інтелектуальної і художньої діяльності.

Січень. V тематичний період: „Моя родина”. Місячник «Учитель і родина». Мета.  Виховання в учнів поваги до своїх батьків, гордості за священні сімейні традиції.

Лютий. VІ тематичний період: „Маю право”. Місячник морально-правового виховання. Мета. Прищеплення поваги до прав і свобод людини і громадянина, Конституції, державних символів.

Березень. VІІ тематичний період: „Учись навчатися ”. Мета. Допомогти дітям осмислити необхідність наукових знань як умову нормальної життєдіяльності в сучасному світі.

Квітень. VІІІ тематичний період: „Моя квітуча Україна”. Місячник екологічного виховання. Мета.  Формувати екологічну культуру; допомагати школярам усвідомити, що людина – частина природи, а природа є першоосновою існування людини.

Травень. ІХ тематичний період „Салют, Перемого!”. Місячник патріотичного виховання. Мета. Формування громадянина-патріота, виховування поваги до героїчної історії свого народу.

Традиційні справи:

  • Свято Першого дзвоника.
  • Вшанування пам’яті жертв голодоморів та політичних репресій. Години спілкування «Скорботна пам’ять поколінь», «Голод на Слобожанщині», бесіди «Голодомор та його наслідки для українського суспільства», урок Пам’яті «Геноцид українського народу 1932-1933 років», загальноукраїнська акція «Засвіти свічку» (23.11)
  • Заходи до Всесвітнього Дня учителя: святковий концерт, виставка малюнків, стіннівок, вітальних листівок;
  • Вшанування учасників ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС на годинах спілкування «Чорнобильські дзвони пробуджують пам’ять», «У Чорнобиля немає минулого часу» (18.12)
  • Заходи до Дня Гідності та Свободи: уроки мужності, квести, конкурси, вікторини, фото-виставки, засідання «круглого столу» згідно з планом (21.12-25.12).
  • Привітання з днем Святого Миколая, Новорічне свято (новорічні ранки для вихованців дошкільного підрозділу – театрально-розважальне дійство «Чарівна скринька», для учнів 1-8 кл. – Новорічна театрально – розважальна програма в клубі «Папріка» м. Харків, 5-Б кл. – театрально-розважальне дійство «Новорічна казка», для 8 кл. – Новорічна дискотека «Диво новорічної ночі», 9-11кл.- музично – танцювальний батл «Новорічні пригоди в часі». Хоча проведення новорічних розваг – справа традиційна, та форми проведення – інноваційні – дуже незвичні і цікаві для учнів.
  • Заходи, присвячені Дню Соборності та Свободи України (22.01) пройшли в класних колективах. За участю старшокласників (9-11 кл.) відбулася учнівська конференція за темою «Ідея Соборності України: минуле, сучасне, майбутнє». Завершилось свято флешмобом «Єдина мати Україна одна для всіх, як оберіг», під час якого учні закладу створили карту єдиної Соборної України.
  • Загальношкільне свято вшанування матерів (07.03) завершилося концертною програмою учасників художньої самодіяльності.
  • Виховні заходи протягом Тижня «Дзвони Чорнобиля», присвячені Міжнародному дню пам’яті жертв радіаційних аварій і катастроф (22.04-26.04) проводилися класними керівниками в онлайн – режимі у формі інформаційних хвилинок, бесід, годин спілкування відповідно до вікових особливостей здобувачів освіти.
  • Виховні заходи до Дня Пам’яті та Примирення й до Дня Перемоги в онлайн – режимі пройшли по домашньому тепло. Це «Сімейний кінозал» – діти разом з батьками переглядали та обговорювали фільми часів Другої Світової війни; «Вечір пам’яті», «Родинні посиденьки» та «Наш сімейний альбом» – дорослі розповідали про воєнні роки, членів родини – учасників воєнних подій; «Караоке вдома» – діти разом з дорослими виконували пісні про воєнні часи; «Малюємо Перемогу»; «Сімейні читання» – читання сторінок «Історії України про події Другої світової війни.  Вахта пам’яті  героїв Другої світової війни, героїв Небесної сотні, воїнів – захисників України, яка традиційно проводилася біля братських могил у смт Введенка та с. Зелений Колодязь, була скасована через карантин. Окрасою свята був щорічний огляд строю та пісні учнівських загонів, який цього року всі бажаючі мали змогу згадати, переглянувши відеоролик на сайті закладу освіти.
  • Заходи до Дня матері (10.05) проводилися відповідно до вікових особливостей школярів в режимі онлайн. Молодші школярі виготовляли «Квітку компліментів для мам», учні середньої ланки навчання готували відеопривітання за темою «Матінко моя єдина, ти для мене цілий світ»,  старшокласники організували фотогалерея портретів «Мамина   посмішка».
  • Свято вишиванки (18.05) масово пройшло у формі фотофлешмобу.

Реалізуючи «Концепцію національно-патріотичного виховання», з метою формування у вихованців якостей громадянина, патріота своєї Батьківщини класні керівники разом з учнями обрали тему, над якою працювали протягом навчального року, розробили та провели заходи за обраною темою. Більшість класних колективів вели пошукову і дослідницьку краєзнавчу роботу. Об’єктом вивчення була культурна спадщина Слобожанщини на прикладі свого селища і власних родин.

Такі заходи допомагають учням усвідомити себе як частину нації; спонукають до самовдосконалення, формування почуття громадянського обов’язку, готовності стати на захист Батьківщини, виховують якості господаря держави; вчать берегти минуле народу, свій дім, батьків, рід, народ, Батьківщину, розвивають бажання учнів досконало володіти українською мовою та виховують почуття любові до свого народу, поваги до українських звичаїв та обрядів.

До Дня Писемності були проведені загальношкільні  заходи: виставка книжкових новинок, конкурс стіннівок, лінійка на тему: «Любіть Україну і мову її солов’їну», де прозвучали вірші українських авторів.

Дуже насичений різноманітними подіями видався грудень, протягом якого кожна дитина мала нагоду реалізувати  свої інтереси і розкрити свої здібності як інноватора, тому назва періоду «Світи мого Я».

З метою популяризації та розвитку волонтерського руху в Україні, створення нових традицій благодійності в різних напрямах та привернення уваги людей до тих, кому потрібна допомога, учні НВК взяли участь  в марафоні добрих справ перед Новим роком – «Щедрий грудень».
Розпочали свою благодійну діяльність з близьких людей: дідусів і бабусь, сусідів, знайомих. Учні та вчителі Введенського НВК з власних коштів надали матеріальну допомогу сім’ям, які потрапили в скрутне становище: родині Забусових і Істоміна. Провели години спілкування: «Поважаємо старість» (1-4 кл.),  «Людина з планети Старість» (5-8 кл.),  «Не старіють душею…» (9-11 кл.).

З метою формування громадянської свідомості, активної життєвої позиції був проведений тиждень протидії торгівлі людьми, під час якого були проведені бесіди, інформаційні хвилинки, години відкритих думок, а також переглянуті рекомендовані фільми. В усіх класах проводилися уроки гендерної рівності.

До Міжнародного дня захисту дітей (в онлайн-режимі) пройшла фотовиставка дитячих малюнків «Ми діти твої, Україно!», «Наше щасливе дитинство», «Введенка – мій рідний край».

 У закладі функціонує історико-краєзнавчий музей. Музей розміщено у класній кімнаті площею 37 м2. Фонд музею складає 110 одиниць. Музей розділено на дві експозиції – «Історія бойової слави» – фонд 38 одиниць та «Життя та побут наших предків» – фонд 72 одиниці. Ефективно працювала лекторська група під керівництвом учителя історії і правознавства Суркової О.М., яка підготувала і провела ряд лекцій.

З метою формування правової культури, прищеплення учням поваги до прав і свобод людини, забезпечення знання і виконання учнями Законів України, усвідомлення учнями своїх прав, свобод, обов’язків, свідомого ставлення до законів та державної влади була проведена низка заходів: уточнення та упорядкування списків учнів груп ризику та дітей, що потребують особливої педагогічної уваги; операції «Сім’я», «Підліток», рейди «Урок», «Діти вулиці», Підліток», «Канікули» «Дозвілля». Анкетування учнів і батьків з метою вивчення психологічного розвитку дитини, аналіз зайнятості дітей в гуртках, індивідуальні бесіди з учнями, які схильні до правопорушень.

З метою виховання в учнів почуття єдності з природою, відповідаль­ності за стан її збереження, особистої причетності до збереження природних багатств; залучення  школярів до громадської діяль­ності, спрямованої на захист довкілля, до активної участі у практичних природоохоронних заходах; виховання в учнів відчуття краси природи, її неповторності, а також формування в учнів свідомого ставлення до праці протягом усього І семестру проводилась активна природоохоронна діяльність, якою опікувались керівники гуртків позашкільних закладів освіти, класні керівники.

Екологічне виховання дуже тісно перепліталося з естетичним і трудовим. На початку жовтня провели  конкурс-виставку поробок з природного матеріалу «Осінь в гості завітала», а до Нового року – конкурс «Замість ялинки –  зимовий букет». Усі учні школи працювали на закріплених за класами територіях, збирали насіння квітів, закопували листя, виготовляли і розвішували годівниці для птахів тощо. Традиційно у квітні проводиться місячник екологічного виховання. В умовах карантину він видався менш насиченим, ніж зазвичай. У межах тиижня довкілля були організовані такі заходи:

– Проведення робіт з благоустрою території власної садиби.

– Конкурс плакатів «Захистимо планету Земля» до Всесвітнього дня Землі (до дня довкілля – третя субота квітня – 18.04).

– Конкурс поробок з природничого матеріалу.

– Пропаганда екологічних знань. Тематичні години спілкування.

Напередодні  Новорічних свят учні пільгового контингенту та обдаровані діти  відвідали святкові заходи в районному будинку культури.  В період зимових канікул  школярі відвідали новорічні свята в театрах, цирку, аквапарку м. Харкова.

У Введенському НВК працюють дитячі організації:

  • «Країна Барвінкова», членами якої є учні 1-4-х класів.
  • «Країна Веселкова», членами якої є учні 5-8-х класів.
  • Парламентсько-президентська республіка для учнів 9-11-х класів.

Засідання органів учнівського самоврядування парламентсько-президентської республіки відбуваються регулярно. Лідери учнівського самоврядування – Алам Єлизавета і Байдужна Маргарита – систематично відвідували заняття в школі лідерів, яка працювала при Чугуївському районному Центрі дитячої та юнацької творчості, але через відсутність досвіду мало використовували здобуті знання і навички в практиці діяльності Введенського НВК. За відсутності педагога – організатора робота органів учнівського самоврядування  призупинилась.

Волонтерські загони: «Юні екологи» – 6-А кл., «Патріоти» – 7-А кл., «Етнологи» – 8-Б кл., «Книголюби» – 8-А кл., «Червоний хрест» – 8-Б кл., «Друг Природи» – 9-А кл., «Добре серце» – 10-А кл., «Юність» – 11 кл.

З ініціативи Ради парламентсько-президентської республіки у якості колективних творчих справ (КТС) загонів старшокласників стала підготовка і проведення традиційних шкільних свят.

У навчальному закладі на засадах співпраці і взаємодопомоги проводилася  робота з батьківською спільнотою. Розпочалася вона у вересні настановчою батьківською конференцією. Кожного місяця проходили заняття консультативного центру для батьків за запланованою тематикою, а також за необхідністю проводились батьківські збори  (для батьків 1-х, 5-х, 10–ого і 11–ого класів).

Класні керівники залучали батьків до участі у проведенні багатьох виховних заходів: поїздок і екскурсій, свят.

Адміністрація школи тримає під постійним контролем облік відвідування навчальних занять учнями, пропуски уроків без поважних причин, запізнення до школи тощо. Ведеться систематична роз’яснювальна робота.