Моніторинг якості освіти

Результати навчальних досягнень учнів школи за останні 5 років:

Навчальний

рік

К-ть учнів Атесто

вано

Рівні досягнень учнів у навчанні

початковий середній достатній високий
К-ть % к-ть % К-ть % К-ть %
2015/2016 320 282 165 59,0 98 35,0 19 6,0
2016/2017 311 284 6 2,1 157 55,3 99 34,9 22 7,7
2017/2018 311 289 10 3,5 171 59,5 92 31,5 16 5,5
2018/2019 327 286 8 2,8 174 60,8 87 30,4 17 6,0
2019/2020 318 240 150 62,4 74 31,0 16 6,6

 

Якість знань за 2019/2020 навчальний рік  становить: початкова школа – 52,2%, середня школа – 35,2%, старша школа – 29,7%

Високий рівень навчальних досягнень мають 16 учнів – 6,6%,  достатній 74 учня – 31,0%,  середній – 150 учнів – 62,4 %, початковий – відсутні.

На першому ступені навчаються 122 учня, з них атестовано 44 учня. Якість їх знань 52,2%. На високому рівні закінчили навчальний рік 6 учнів – 14,0%, на достатньому – 17 учнів – 39,0 %, середньому – 21 учень – 47,0 %, початковому – відсутні.

Другий ступінь нараховує 159  учнів, якість знань 35,2%. На високому рівні – 8 учнів – 5,0%, на достатньому – 48 учнів – 30,0%, на середньому – 103 учня – 65,0%, на початковому – відсутні. Претендентів на свідоцтва з відзнакою немає.

Учнів школи третього ступеня – 37. Якість знань 29,7%. На високому рівні – 2 учня – 5,4%, на достатньому – 9 – 24,3%, на середньому – 26 – 70,3%.

Порівняльний аналіз результатів ДПА 4-х класів

з української мови за 2017/2018 та 2018/2019 навчальні роки

 

Порівняльний аналіз результатів ДПА 4-х класів

з математики за 2017/2018 та 2018/2019 навчальні роки

 

Порівняльний аналіз навчальних досягнень учнів 9-А класу

за результатами ДПА

 

Порівняльний аналіз якісного показника знань

та рівня навченості учнів 9-А класу

 

Якісний показник  знань  та рівень навченості учнів 11-ого класу

з української мови, історії України, математики, біології та географії

 

Моніторинг участі у Всеукраїнському конкурсі-захисті науково-дослідницьких робіт учнів-членів МАН України (за останні 5 років )

2014/2015 н.р.  2015/2016 н.р. 2016/2017 н.р. 2017/2018 н.р. 2018/2019 н.р.
К-сть поданих робіт 4 2 2 7
К-сть призових місць 1   2 (р)    1 (обл)         2 (р)