Дистанційне навчання з малечею

Вихователь: Ліфенцева Альона Олександрівна.

Спілкування з батьками вихованців проводиться через мобільну програму Viber та електронну пошту.

21.04.2020 р.

Завдання 1. Розвиток мовлення.

Тема: види транспорту.

Мета: розширити знання вихованців про види транспорту та пояснити на які групи їх поділяють. Навчити розрізняти їх за ознаками. Висловлювати свою думку на задану тему. Засвоїти правила поведінки у громадському транспорті.

Розповісти дітям про існуючі види транспорту (наземний, підземний, водний, повітряний).

Запропонувати дитині навести приклади кожного представника транспорту. Пояснити на які групи ще поділяють транспорт (спеціальний, громадський, легковий та вантажний). Довести до відома, які існують правила поведінки у громадському транспорті.

Провести гру з дитиною « Можна – неможна робити у громадському транспорті».

Переглянути мультфільм «Уроки тітоньки Сови».

https://avtoline-nsk.ru/c/multfilmy-po-pdd.

Завдання 2. Аплікація «Тролейбус».

22.04.2020 р.

Завдання 1. Ознайомлення із соціумом.

Тема: пандемія. Розповсюдження корона вірусу.

Мета: ознайомити дітей з поняттям «Пандемія». Пояснити значення карантину при розповсюдженні інфекції. Навчити правилам поводження під час вірусної інфекції, зокрема COVID-19.

Пандемія – це захворювання, яке прийняло масовий характер. Розповсюдження інфекції досягло планетарних масштабів. Такі наслідки були спричинені інфекцією, яка отримала назву COVID-19. Розповісти дитині, як саме поширюється захворювання. Провести бесіду як зберегти себе та близьких від інфікування. Які правила безпеки повинна виконувати кожна людина знаходячись на карантині. Пояснити, чому саме зараз не можна відвідувати дитячі зони для ігр та дитячій садок.

Завдання 2. Готуймо руку до письма.

Сторінка 6, «Підготовка руки до письма» від 4 років. Федієнко В., Волкова Ю.

Завдання 3. Аплікація.

Тема: мікроби та бактерії.

Обвести контур долоні та самостійно вирізати. Заздалегідь підготувати уявних мікробів з кольорового паперу, та наклеїти їх  на долоньки.

23.04.2020 р.

Завдання 1. Розвиток мовлення

Тема: підводні мешканці планети.

Мета: закріпити уявлення дітей про підводних мешканців. Вивчити деяких представників.

У зрозумілій для дитини формі, за наданою схемою, розповісти про особливості кожного представника.

Завдання 2. Готуймо руку до письма.

Мета: тренування руки до письма. Засвоєння склад числа 3.

Намалювати пензлем повітряні кульки відповідно до кількості, яка вказана у вигляді цифри яку треба назвати.

Завдання 3. Малювання.

Тема: морське дно.

Намалювати фарбами морських мешканців, які найбільш запам’ятались.

24.04.2020 р.

Завдання 1. Ознайомлення із природним довкіллям.

Тема: комахи навколо нас.

Мета: познайомити дітей з представниками комах. Закріпити знання про їх унікальність.

За наданою схемою, нагадати найяскравіших представників відділу комахи. Обговорити їх особливості та життєдіяльність. Донести до відома про спосіб харчування окремих комах. Окремо виділити поуко подібних.

Відгадати загадки по даній темі, за допомогою отриманої інформації.

Завдання 2. Логіко-математичний розвиток.

Тема: друзі із мультфільму. Перегляд мультфільму «Лунтик», та відповісти на питання що до кількості друзів головного героя. Продовжити вчити співвідношенню кількість предметів і цифр.

https://www.youtube.com/watch?v=GuVOx4HJpTg.

Завдання 3. Аплікація.

Тема: комахи.

Зробити будь-якого представника комах із кольорового паперу.

 

Вихователь; Власенко Тетяна Миколаївна

  1. 05

1Художня література

Мета: Продовжувати вчити дітей знайомити з віршами ,виховувати повагу один до одного

Запропонувати вивчити вірш про дружбу

Дружит с солнцем ветерок,
А роса – с травою.
Дружит с бабочкой цветок,
Дружим мы с тобою.

Всё с друзьями пополам
Поделить мы рады!
Только ссориться друзьям
Никогда не надо!

2 завдання для розвитку дрібної моторики

Мета: продовжувати розвивати дрібну моторику рук

Запропонувати викласти квасолею  узор

13.05

1 Ознайомлення з природним довкіллям

Мета: продовжувати вчити дітей дослідувати воду

Запропонувати дітям дослідити воду

https://www.youtube.com/watch?v=v6Vjqfemrck

  1. 05

1 Художня література

Мета: продовжувати знайомити з мультфільмами про дружбу

Запропонувати дітям переглянути мультфільм « Крошка Енот»

https://www.youtube.com/watch?v=djGa71cPvD4

2 Аплікація

Мета : продовжувати вчити дітей   робити аплікацію

Запропонувати дітям зробити  кішку

https://www.youtube.com/watch?v=Y9-sbn3M9DY

  1. 05

1 Завдання на логіку

Мета: продовжувати розвивати логічне мислення

.Запропонувати дітям  виконати завдання

  1. 05

1 Мовленнєвий розвиток

Мета: продовжувати вчити дітей виконувати завдання для розвитку мови, розвивати словниковий запас

Запропонувати дітям за допомогою малюнка прочитати оповідання.

2 Розвиток дрібної моторики

Мета: продовжувати розвивати дрібну моторику рук

Запропонувати дітям написати знайомі літери в зошиті.

18.05

1 Логік.- матем.розвиток

Мета: закріпити геометричні фігури

Запропонувати перетворити геометричні фігури в предмети та намалювати іх

  1. 05

1 Ознайомлення із соціумом

Мета: продовжувати вчити дітей безпеці  вдома

Запропонувати переглянути мультик про безпеку дітей вдома

https://www.youtube.com/watch?v=mDDzgKQ9e0U

2 Аплікація

Мета : Ознайомити з циліндром та вчити виготовляти різні предмети з циліндра

Запропонувати дітям виготовити зайчат з циліндру.

20, 05

1 Логіко – матем. розвиток

Мета: закріпити вміння співвідносити кількість предметів із цифрою

Запропонувати дітям намалювати предмети в співвідносно цифрі

21.05

1 Художня література

Мета: продовжувати знайомити дітей з  пізнавальними мультфільмами

Запропонувати переглянути мультфільм  про школу.

https://www.youtube.com/watch?v=ZizBEjVXS6g

2 Конструювання

Мета :вчити дітей конструювати за задумом

Запропонувати дітям створити мир з кубиків .

22.05

1 Привітання випускників від вихователів

2 Привітання випускників від батьків

3 Привітання випускників від молодших дітей

4 Виступ випускників

5 Подяка дітям

 

  1. 04

1 Конструювання

Мета: продовжувати виховувати навички конструювання за замислом

Запропонувати дітям зробити загадковий мир з лего

  1. 04.

1 ознайомлення з природним довкіллям

Мета: продовжувати знайомити з весняними явищами.

Запропонувати переглянути мультфільм Сови «Пори року»

https://www.youtube.com/watch?v=1K9H6yioxbc

2 Логіко-матем. розвиток.

Мета:закріпити знання про просторові відношення та геометричні фігури ,розвивати увагу .

Запропонувати дітям викласти  геометричні  фігури  на прямокутнику

 

29.04

1 розвиток дрібної моторики.

Мета : продовжувати розвивати дрібну моторику рук.

Запропонувати дітям зробити завдання в зошиті.

  1. 04.

1 Ознайомлення із соціумом.

Мета:продовжувати знайомити з і шкільними предметами та вміння об’єднувати предмети з однаковими ознаками

Запропонувати дітям дид. гру « Що зайве?»

2 Елементи грамоти

Мета:закріпити знання дітей о приголосних звуках.

Запропонувати дітям визначити м’які та тверді приголосні  в слові та зробити малюнок з твердими звуками

 

04.05

Малювання

Мета: продовжувати вчити дітей малювати квіти

Запропонувати дітям спостерігати за квітами у квітнику ,описати їх та зробити малюнок квітки конвалії

https://www.youtube.com/watch?v=rJjstBv3DOA

 

05.05.

  1. Ознайомлення з природним довкіллям.

Мета: продовжувати вчити дітей спостерігати за довкіллям,закріпити весняні ознаки , розвивати увагу та ознайомити з місяцем весни

Запропонувати переглянути мультфільм Сова « Пори року» (Травень)

https://www.maam.ru/upload/blogs/detsad-307705-1449867977.jpg

2 Логико-матем. розвиток.

Мета закріпити склад числа 9

Запропонувати дітям виконати завдання

 

  1. 05.

1 розвиток дрібної моторики.

Мета: продовжувати розвивати дрібну моторику, увагу.

Запропонувати дітям роботу в зошиті.

 

07.05

1 Елементи грамоти.

Мета: продовжувати дітей добирати слова з протилежним значенням.

Запропонувати дітям дид. гру «Добери слово»

2 Малювання

Мета :продовжувати вчити дітей малювати бджілку

Запропонувати дітям намалювати бджілку

https://www.youtube.com/watch?v=f4zsU5oN8Kk

08.05

Робота з розмальовками

Мета: продовжувати розвивати дрібну моторику рук.

Запропонувати розмалювати любу розмальовку

 

  1. 05

1 Мовленнєвий розвиток

Мета : продовжувати знайомити дітей з віршами про весну.

Запропонувати вивчити вірш

Май (С. Маршак)

Распустился ландыш в мае

В самый праздник — в первый день.

Май цветами провожая,

Распускается сирень.

 

  1. Завдання для розвитку уваги

Мета: продовжувати розвивати увагу , мислення дітей .

Запропонувати дітям виконати завдання в зошиті (продовжить узор)

 

01.04

Спілкування з батьками у Viber на тему : «Навчання дітей вдома на карантині».

Завдання на день:

1.Закріплення знань дітей по лічбі в межах 10 та закріплення  днів тижня.

2. Вивчити вірш С. Маршака « Квітень».

Самуил Маршак – Апрель

 

   Апрель, апрель!  На дворе звенит капель.   По полям бегут ручьи,  На дорогах лужи.  Скоро выйдут муравьи  После зимней стужи.   Пробирается медведь  Сквозь лесной валежник.  Стали птицы песни петь,  И расцвел подснежник.

3. Ліпка.

Мета: розвивати дрібну моторику рук,

Запропонувати рецепт пластиліну для ліпки вдома та запропонувати зробити ведмедя.

02.04

1.Заняття з природного довкілля.

Мета:продовжувати знайомити дітей з ознаками весни.

Запропонувати подивиться розвивальний мультфильм про весну . https://www.youtube.com/watch?v=jD2L-EasxHU

  1. Робота в зошитах.

Мета: розвивати дрібну моторику .

Запропонувати зробити штриховку.

  1. Завдання на увагу та пам’ять .

Мета: продовжувати розвивати увагу, пам’ять.

Запропонувати завдання

  1. 04

1.Завдання з граматики.

Мета: учити дітей виділяти звук та його місце в слові.

Дид. Гра «Знайди звук у слові».

  1. Заняття з розвитку мовлення.

Мета: продовжувати вчити дітей складати зв’язну розповідь за малюнком,збагачувати словниковий запас дитини, увагу.

Запропонувати  складати  оповідання за малюнком

3.Робота з розмальовками

Мета : розвиток дрібної моторики, креативність .

Запропонувати розмалювати розмальовку.

  1. 04

1.Заняття з художній літератури.

Мета: продовжувати знайомити дітей з різними творами.

Запропонувати дітям  казку Сутєєва «Під грибом» аудіо слухання   або подивиться мультфильм.  https://www.youtube.com/watch?v=J9StY56ZUk4

2  Розвиток дрібної моторики.

Мета :продовжувати розвивати дрібну моторику, закріпити геом.. фігури, літери,розвивати фантазію.

Гра « Чарівні палички»

Зробити з паличок різні предмети(трикутник, літери, кораблик тощо

  1. Завдання в зошиті

Мета: продовжувати розвиток дрібної моторики рук дітей.

07.04

  1. Розвиток уваги.

Мета: продовжувати розвивати увагу дітей, збагачувати словниковий запас.

Запропонувати  дітям знайти несимітницю.

2.Заняття з мовленнєвого розвитку.

Мета: вчити називати слова з протилежним значенням – антоніми.

Запропонувати дид.гру. « Скажи навпаки».

3.Заняття з математики.

Мета:Продовжувати вчити дітей співвідносити кількість з числом.та розв’язувати задачі на збільшення та на зменшення числа на одиницю.

Запропонувати дітям розкласти квасолю по тарілках,

1 розкласти квасолю за кількістю

2 викласти 5 квасолі в одну тарілку , а в другу на 1 більше.

Викласти 7квасолі в одну тарілку, а в іншу на 1 менше.

  1. 04

1.Завдання на розвиток пам’яті.

Мета: продовжувати розвивати пам’ять та дрібну моторику рук дитини.

Дид. Гра « Запам’ятай  та намалюй»

 Запропонувати дітям малюнок, який дитина запам’ятовує, а потім намагається намалювати або його  проговорює.

 2.Вправа для розвитку мислення.

Мета: продовжувати вчити дітей логічному мисленню.

Запропонувати задачу на логіку.

 

  1. робота в зошиті

Мета: закріпити знання про геометричні фігури,формувати вміння орієнтуватися в просторі.

Вправа «Домалюй крапки»

  1. 04.

 

  1. Вправа на розвиток мислення

Мета: продовжувати вчити дітей знаходити предмети з одноковими ознаками.

Вправа  « Зайвий предмет»

2.Завдання з математиці.

Мета : продовжувати вправляти в назвах суміжних чисел

Вправи для закріплення сусідів числа.

  1. Вправа для мелкой моторики.

Мета : розвиток дрібної моторики

Запропонувати дітям викласти різні узори за допомогою гудзіків

 

10.04

1Заняття з народознавства.

Мета: продовжувати знайомити дітей зі святами.

Запропонувати подивиться мультфільм о Вербної неділі.

https://www.youtube.com/watch?v=jECyIVYHgN4

2.Заняття з математиці.

Мета: продовжувати вчити дітей порівнювати кількість предметів з цифрою,правильно відповідати на запитання «скільки?», « котрий?».

Запропонувати дітям виконати завдання.

. 3. Малюнок « Свято на порозі»

Мета : навчити дітей малювати вербу.

Запропонувати дітям намалювати вербочку до свята.

https://www.youtube.com/watch?v=PyQ1FAmq0XE

13.04

1.Завдання з мовленнєвого розвитку

Мета : продовжувати вчити дітей складати розповіді за малюнком,збагачувати словниковий запас, увагу

Запропонувати дітям скласти оповідання за малюнком.

2.Завдання з математиці.

Мета уміння розв’язувати математичні задачі, закріпити склад числа, розвивати логічне мислення, увагу.

Запропонувати дітям  вирішити задачи.

3.Завдання з  розвитку дрібної моторики

Мета: розвивати дрібну моторику, увагу,

Запропонувати дітям переписати літери за зразком.

  1. 04

1.Заняття з мовленнєвого розвитку.

Мета: Продовжувати вчити дітей складати описові розповіді за зразком

Вправа « Чарівна скринька»

Запропонувати дітям розповісти о предметі не називаючи його за мнемотаблицею.

2..Вправа на увагу.

Мета продовжувати розвивати пам’ять, увагу.

Запропонувати дітям з”ясувати який предмет зник

  1.  Робота в зошиті.

Мета : продовжувати розвивати увагу, дрібну моторику,  вміння орієнтуватися в просторі.

Запропонувати дітям написати за зразком

  1. 04

 

  1. Народознавство.

Мета: поглиблювати знання дітей про народні традиції.

Запропонувати дітям подивиться мультфільм про свято Пасха.

https://www.youtube.com/watch?v=6xFWbCZYKts

  1. Заняття з художньої літератури.

Мета: продовжувати знайомити з творами онлайн.

Запропонувати ознайомиться з казкою «Цветик семицветик». https://www.youtube.com/watch?v=miKL9LeuYbU

3.Заняття з малювання.

Мета: Вчити дітей робити пасхальні яйця .

Запропонувати зробити пасхальні яйця.

https://www.youtube.com/watch?v=WvOrRjb5qOQ

16.04.

 

1.Завдання з мовленнєвого розвитку.

Мета: продовжувати збагачувати словниковий запас , розвивати пам’ять ,

Гра «Скажи весняні слова»

Запропонувати дітям згадати весняні слова та назвати їх.

( капель,пролісок, бруньки тощо)

  1. Завдання з граматики.

Мета:Учити називати слова із заданим звуком та знаходити звук в слові.

Запропонувати гру « Назви слова»

1.Запропонувати дітям назвати слова на звук А,Н,Л,С,Р

  1. Запропонувати дітям знайти слова в яких є звук А,О,У,М,Р(Шарф, шабля, штани – звук А в середині слова. Комора, кішка – у кінці)
  2. Запропонувати дітям намалювати предмети з улюбленим звуком.

 

  1. Ліпка

Мета: розвивати дрібну моторику, фантазію

Запропонувати зробити Пасхальне яйце.

17.04

1.Завдання з математики.

Мета: Закріпити уміння співвідносити кількість предметів із числом.

Запропонувати дид. гру « Покажи цифру яку треба»

  1. аняття на логіку.

Мета:Закріплення сусіда числа та розвивати увагу.

Запропонувати виконати завдання.

3.Заняття з малювання.

Мета :  вчити дітей малювати  пасхальній кулич.

https://www.youtube.com/watch?v=c5A7diza4WM

Запропонувати дітям намалювати кулич.

  1. 04

1.Завдання з математиці.

Мета:Закріплення знань зі складу числа.

Запропонувати дітям  поділити між мамою та собою цукерки (наприклад : Мама купила 5 цукерок та запропонувала їх поділити між собою . Варіант 1та 4, 2та 3 )

2.Завдання з граматики.

Мета: утворювати склади та називати слова з цім складом.

Запропонувати дітям прочитати склади та назвати предмети , які починаються  на цій склад.

3, Завдання для дрібної моторики

Мета:розвивати дрібну моторику та увагу , закріпити літери, цифри,.

Запропонувати викласти з паличок цифри , літери, предмети.

22.04.

1.Заняття з грамоти.

Мета ; закріплювати вміння знаходити перший звук у слові та утворювати нові слова.

Дид. гра. « Склади слова»

  1. Заняття з математики

Мета: закріплювати знання про склад числа, уміння розв’язувати задачі.

Запропонувати розв’язати задачі

3 Робота в зошиті.

Мета : розвиток дрібної моторики дитини.

Запропонувати дітям написати за зразком

23.04.

1.Заняття з природним довкіллям.

Мета: закріпити знання дітей о порах року , збагачувати словниковий запас дитини, розвивати увагу.

Запропонувати дітям розповісти , що вони запам’ятали о порах року.

Дид. Гра «Пори року»

  1. завдання з математики.

Мета :закріпити знання дітей о складі числа та порівнювати кількість предметів.

Запропонувати дітям виповнити завдання

  1. Заняття з малювання

Мета: продовжувати знайомити з нетрадиційною технікою малювання.

Запропонувати дітям намалювати метелика.

https://www.youtube.com/watch?v=BuXXlu6J054

  1. 04.

1.Заняття з художньої літератури.

Мета: закріпити вірш, збагачувати словниковий запас дітей.

Запропонувати переглянути відео «Квітень»

https://www.youtube.com/watch?v=CXmTMWAzgOE

  1. заняття з мовленнєвого розвитку.

Мета: збагачувати словник дітей, учити розрізняти дії, зображені на картинках, та виокремлювати зайву з ряду картинок, розвивати доказове мислення.

Запропонувати гру « Яка дія зайва?».

3.Заняття з художнього розвитку.

Мета: розвивати творчість дитини , дрібну моторику рук

Запропонувати зробити аплікацію з крупи.